Opisy i zapisy do zajęć Online

Odkrywamy i rozwijamy pasję u dzieci i młodzieży bez względu na odległość i pandemię!

Od 8 lat prowadzimy zajęcia edukacyjne i swoje doświadczenie teraz przelewamy na edukację na miarę 21 wieku. Projekt zajęć Online dostosowany do potrzeb dzieci i młodzieży. W przyjemny i ciekawy sposób pragniemy nauczyć swoich podopiecznych poprzez jedno z największych osiągnięć naszych czasów- Internet. Dzięki niemu pomimo niedogodności możemy dotrzeć do osób chętnych poznać i rozwinąć swoje umiejętności.

Termin zajęć dostosowany do osoby.

Aktualnie prowadzimy tylko zajęcia indywidualne- prosimy o kontakt kinga@kreatech.pl.

Nie martwcie się gdyby wystąpiły jakiekolwiek problemy techniczne jesteśmy dostępni pod telefonem lub online cały czas i chętnie pomożemy w skonfigurowaniu czy zainstalowaniu niezbędnych aplikacji.

Elektronika dla początkujących (podstawy Arduino)

Wiek: od 8 lat

Kurs elektroniki przeznaczony dla dzieci umiejących czytać i pisać, którzy zaczynają swoją przygodę ze światem elektroniki. Praca na symulatorze online pozwoli na zobrazowanie pisanych kodów oraz poznanie zakresu działania poszczególnych części zestawu.

Arduino to gotowy ?zestaw uruchomieniowy? z popularnym mikrokontrolerem AVR. Stworzony według odpowiednich założeń, dzięki czemu nie wymaga zewnętrznego programatora. Współgra, bez najmniejszych problemów, z dedykowanym kompilatorem.

Dedykowanych jest do niego ?nieskończona? liczba płytek rozszerzających

(np.: sterowniki silników, wyświetlaczy, modułów wykonawczych).

Prawdziwa potęga Arduino kryje się jednak w dedykowanym języku programowania bazującym na C/C++.

Materiały niezbędne do zajęć:

  • Komputer z dostępem do Internetu
  • Kartka
  • Długopis

Elektronika dla zaawansowanych (kontynuacja)

Wiek: od 10 lat

Kurs elektroniki przeznaczony dla osób, które miały już wcześniej kontakt z zestawem Arduino.

Kontynuacja zagadnień związanych z elektroniką z uwzględnieniem aktualnego poziomu uczestników.

Przygotowanie do zajęć:

  • Komputer z dostępem do internetu
  • Kartka
  • Długopis

Minecraft dla początkujących

Wiek: od 6 lat

Czy gra komputerowa może mieć wymiar edukacyjny? Oczywiście, że tak. Gra komputerowa Minecraft charakteryzuje się nieskończonymi możliwościami do odkrywania świata. Uczestnicy gry nauczą się w jaki sposób zbudować z bloczków budynki o określonej wysokości, objętości, poznają podstawowe wyrażenia w języku angielskim, zaznajomią się z pojęciem algorytmu oraz poćwiczą różne sposoby rozwiązywania problemów. Praca na edukacyjnej wersji gry Minecraft to tak naprawdę nauka przez zabawę. Minecraft obecnie staje się narzędziem pomocniczym w szkole. Nauczyciele prowadzą w nim zajęcia z matematyki, historii, przyrody oraz pozostałych przedmiotów.  Jeśli chcesz, żeby dzieci podczas spędzania czasu online były bezpieczne i dobrze wykorzystały ten czas- zajęcia online z Minecrafta to idealna opcja.

Podczas trwania kursu dzieci mają stały dostęp do swojego konta. Pozwala to na realizację zadań po zajęciach oraz na doskonalenie swoich prac.

Przygotowanie do zajęć:

  • Komputer z dostępem do internetu
  • Myszka komputerowa (Nie jest konieczna, ale znacznie ułatwia pracę)

Minecraft II – programowanie

Wiek: od 8 lat

Kurs przeznaczony dla osób, które miały już kontakt z grą Minecraft i chcą poszerzyć swoje umiejętności. Programowanie w grze Minecraft to doskonałe połączenie dobrej zabawy i nauki. Zdobywanie umiejętności programistycznych poprzez zabawę to idealne połączenie. Zaczynając od programowania sposobem bloczkowym uczestnicy poznają główne założenia programowania i zaznajomią się z edukacyjną wersją gry. Kolejne kroki to programowanie w następujących językach: PYTHON oraz JAVASCRIPT.  Umiejętności związane z programowaniem są obecnie bardzo cenione na rynku pracy. Zajęcia online Minecraft dla starszych pozwolą na poznanie języków programowania oraz doskonałą zabawę wśród rówieśników.

Podczas trwania kursu dzieci mają stały dostęp do swojego konta. Pozwala to na realizację zadań po zajęciach oraz na doskonalenie swoich prac.

Przygotowanie do zajęć:

  • Komputer z dostępem do internetu
  • Myszka komputerowa (Nie jest konieczna, ale znacznie ułatwia pracę)

Projektowanie i Druk 3D

Wiek: od 7 lat

Zajęcia z modelowania 3D to tworzenie modeli przestrzennych przeznaczonych do drukarki 3D. W dzisiejszych czasach druk 3D nabiera coraz większego znaczenia i wykorzystywany jest w różnych dziedzinach. Projektowanie 3D rozwija wyobraźnię przestrzenną i zdolność analitycznego myślenia,  pomaga skupiać uwagę i rozwiązywać kolejne problemy logiczne.

Przygotowanie do zajeć:

  • Komputer z dostępem do internetu
  • Myszka komputerowa (Nie jest konieczna, ale znacznie ułatwia pracę)

Scratch

Wiek: od 7 lat

Scratch to wizualny język programowania, przeznaczony dla osób, które potrafią czytać i pisać. Tworzenie interaktywnych historyjek, animacji, gier, muzyki sprawia, że w łatwy i przyjemny sposób przyswajamy umiejętności programistyczne. Dodatkowo podczas programowania uczestnicy poznają podstawy języka angielskiego.

Przygotowanie do zajęć:

  • Komputer z dostępem do internetu

LEGO WeDo 2.0

Wiek: 4-7 lat

Masz zestaw WeDo 2.0 w domu? Nie masz już pomysłu na kolejnego robota? Instruktorzy chętnie podsuną Ci pomysł na kolejny projekt i pomogą w zaprogramowaniu.

Przygotowanie do zajęć:

  • Komputer z dostępem do internetu
  • Zestaw LEGO WeDo 2.0
  • Program LEGO WeDo 2.0

LEGO Mindstorms EV3

Wiek: 8-14 lat

Masz zestaw LEGO Mindstorms EV3 w domu? Pomożemy Ci zrozumieć środowisko programowania i podsuniemy pomysły na nowe, ciekawe projekty.

Przygotowanie do zajęć:

  • Komputer z dostępem do internetu
  • Zestaw LEGO Mindstorms EV3
  • Program LEGO Mindstorms EV3

Grafika

(8-16 lat)

Zajęcia dla dzieci i młodzieży, które wykazują zdolności artystyczne. W trakcie kursu udowodniamy, że w świecie nowoczesnych technologii wciąż można odnaleźć praktyczny wymiar sztuki. Zdolności plastyczne można i warto rozwijać, mogą się one przerodzić w pasję do tworzenia szeroko rozumianej grafiki użytkowej.

Kurs rozpoczynamy od zaznajomienia się z programem Gimp. Pokażemy jak przy jego pomocy wykonać ciekawy plakat, zamienić zdjęcie na komiksowy obrazek, czy przygotować zaproszenie.

  • Komputer z dostępem do internetu
  • Oprogramowanie Gimp – przesyłamy mailem program instalacyjny